Anmälan till kurser som börjar på hösten sker på våren och under sommaren. Du kan också anmäla dig mitt i terminen. Platserna reserveras enligt principen ”först till kvarn”. Nya elever kan prova på en ny kurs en gång utan kostnad. Höstterminen är 16 veckor och vårterminen 18 veckor. Du kan registrera dig online här: https://uusi.tanssikoulut.fi/hurjapiruetti/sv/ eller skicka ett e-postmeddelande till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den..

När du registrerat dig får du ett bekräftelsemail där det står vilken kurs du är inskriven på och när terminen börjar. Kom i tid första gången och kontrollera noga tid och plats på vår hemsida under rubriken Schema innan du börjar. Schemat kan komma att uppdateras några dagar innan terminsstart.

Du kan kontakta oss om du behöver hjälp med att hitta en kurs som passar dig. Skicka ett mejl till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.