Tanssi- ja sirkusopinnot maksetaan lukukausimaksuina. Syyslukukausi laskutetaan syyslukukauden alussa ja kevätlukukausi laskutetaan kevätlukukauden alussa. Meillä voit hankkia myös 5 tai 10 kerran sarjakortin ja käydä tunneilla kun sinulle parhaiten sopii. Sarjakortit soveltuvat erityisesti aikuisille ja kunto- ja kehonhuoltotunneille.

Laskut lähetetään maksulinkkeinä sähköpostitse. Jos haluat, voit pyytää erikseen laskun paperisena postitse. Laskuun lisätään postituskulu. Erääntyneeseen laskuun lisäämme 5€ muistutuskulun. Muistutamme vain kerran. Perinnän hoitaa Lowell Oy. Mikäli kursseja on useampia kuin 1, voi kurssin maksaa myös erissä. Sovi erämaksut etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä. Jos haluat maksaa erissä, voit ottaa yhteyttä toimistoon info@hurjapiruetti.com

Alennukset

  • Perhealennus samassa taloudessa asuville -10€. Alennus otetaan huomioon kerran lukukaudessa ja se koskee yhtä kurssia per perheenjäsen.
  • Eläkeläisalennus -10 €. Alennus huomioidaan kerran lukukaudessa ja koskee yhtä kurssia.
  • Opiskelija-alennus opiskelijakortilla -10 €. Alennus otetaan huomioon kerran lukukaudessa ja koskee yhtä kurssia.

Hurja Piruetin hallitus myöntää vapaaoppilaspaikkoja tai maksualennuksia 2x lukuvuodessa. Vapaaoppilaspaikka tarkoittaa, että lukukausimaksua ei peritä. Maksualennuksen määrä näkyy oppilaalle osoitetussa päätöskirjeessä. Vapaaoppilaspaikkoja ja maksualennuksia anotaan lukukausien alussa.

  • Vapaaoppilaspaikka / maksualennus syyslukukaudelle tai koko lukuvuodelle anotaan 31.8. mennessä
  • Vapaaoppilaspaikka / maksualennus kevätlukukaudelle 31.1 mennessä

Vapaaoppilaspaikkaa ja maksualennusta anotaan vapaamuotoisella kirjeellä, joka lähetetään rehtorille katja.kongas@hurjapiruetti.com määräaikaan mennessä. Myöntämisen perusteena oppilaan motivaatio, perheen taloudellinen tilanne sekä oppilaitoksen lukuvuoden budjetti. Myöhästynyttä hakemusta ei käsitellä. Vastaukset lähetetään kirjallisesti sähköpostitse.

Tarkemmin voit tutustua hinnastoomme osoitteessa https://www.hurjapiruetti.com/fi/opetus/hinnasto